הצהרת נגישות לאתר האינטרנט של מלון גלי צאנז

מבוא:

הזירה האינטרנטית הנה פלטפורמה לביטוי וייצוג עצמי, היא משמשת אותנו כזירה חברתית ופוליטית אנו רוכשים ומוכרים, עובדים ונחשפים באמצעותה כיום יותר מבעבר. וככזו ישנה מחויבות לאפשר לציבור חווית גלישה מהנה וקלה ככל האפשר. אנו משקיעים משאבים רבים להפוך אתר זה לנגיש בכדי לאפשר את חווית הגלישה לכלל האוכלוסייה ולאנשים עם מוגבלויות בפרט. המוטו שמוביל אותנו הנו כבוד האדם וחירותו, שכן מדובר באבן יסוד בחברה הישראלית כי כולנו שווי זכויות ושווים במהותנו.

באמצעות אתר האינטרנט זה אנו מספקים מידע רב אודות מלון גלי צאנז הממוקם ברחוב המלכים 6 נתניה, מידע על המתחמים והמסעדה, גלריית תמונות מאירועים שבוצעו בחוף ועוד וכמו כן מידע אודות המלון. מטרתנו בהנגשת המידע באתר האינטרנט היא יצירת שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיות מסייעות שונות בעת גלישה ברשת האינטרנט.

התאמות הנגישות באתר האינטרנט באתר האינטרנט זה בוצעו התאמות נגישות בהתאם להמלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) ולנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA בשילוב המלצות מסמך .0 2WCAG שפורסם באמצעות ארגון הבינלאומי W3C העוסק בתקינה ברשת האינטרנט. ההתאמות שבוצעו באתר נבדקו באמצעות הדפדפנים הנפוצים ביותר: גוגל כרום ואינטרנט אקספלורר.

לשם קבלת חווית גלישה נעימה ומיטבית עם תוכנה להקראת מסך אנו ממליצים להשתמש בתוכנת NVDA בגרסה העדכנית ביותר. לצורך התאמת האתר לאנשים עם מוגבלות בוצעו מספר רב של פעולות, ביניהן:

שימוש בתוכן הכתוב בצורה פשוטה וברורה בכל עמודי האתר
שימוש בפוקוס ברור הנראה לעין בעת ניווט באמצעות המקלדת
שימוש בשינוי חזותי ברור בעת ריחוף מעל התפריט העליון באתר
שימוש בתוסף נגישות המכיל מגוון רחב של אפשרויות לצורך התאמת הנראות והשימוש באתר בהתאם לצרכיי המשתמש
אפשרות למעבר מהיר למרכז התוכן המופיע בעמוד. ניתן להשתמש באפשרות זו בעת לחיצה על המקש TAB בעת כניסה/טעינת עמוד חדש באתר. התאמות שבוצעו באתר לגולשים המשתמשים בתוכנה להקראת מסך
הוספת כותרות עמוד פשוטות וברורות למשתמש לצורך המחשת המידע בצורה הקלה ביותר.
שימוש בכותרות במסגרת העמודים הקיימים באתר.
שימוש ברכיב ההנגשה (תוסף נגישות) במסגרת תהליך הנגשת האתר הוטמע תוסף שהינו רכיב נגישות המאפשר שימוש נוח ושיפור חווית המשתמש באתר והתאמתו לאנשים עם מוגבלות. הגלישה באתר בעזרת שימוש בתוסף הנגישות מומלצת באמצעות דפדפן גוגל כרום בגרסתו העדכנית ביותר. בעת שימוש בדפדפנים אחרים שאינם מעודכנים יתכנו בעיות התאמה בין הפעולה הנדרשת לביצוע השינוי בפועל במסגרת האתר

שימוש ברכיב ההנגשה: באתר זה מוטמע תוסף הנגישות enable המסייע בהנגשת האתר לבעלי מוגבלויות. מדריך למשתמש בתפריט

: .1 כפתור התאמת האתר ותגיות האתר עבור מכשירי עזר וטכנולוגיות עבור בעלי מוגבלויות

.2 כפתור אפשור ניווט בעזרת מקשי המקלדת בין הקישורים שבאתר

.3 כפתור השבתת הבהובים ו/או אלמנטים נעים על המסך

.4 כפתור אפשור מצב מונוכרום שחור לבן עבור עיוורי צבעים

.5 כפתור ספיה (גוון חום)

.6 כפתור שינוי ניגודיות גבוהה

.7 כפתור שחור צהוב

.8 כפתור היפוך צבעים

.9 כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל תגי הכותרות המופיעים באתר

כפתור המדגיש בצורה ברורה את כל הקישורים המופיעים באתר
כפתור המציג את התיאור החלופי של כל התמונות המופיעות באתר במעבר עכבר
כפתור המציג תיאור קבוע של התמונות באתר
כפתור ביטול שימוש בגופן קריא
14 .כפתור הגדלת גודל הגופנים באתר

15 .כפתור הקטנת גודל הגופנים באתר

16 .כפתור הגדלת כל התצוגה לכ־%200

17 .כפתור הקטנת כל התצוגה לכ־%70

18.כפתור הגדלת סמן העכבר

19 .כפתור הגדלת סמן העכבר ושינוי צבעו לשחור

20 .כפתור מצב קריאת האתר

21 . כפתור המציג את הצהרת הנגישות

22 .כפתור איפוס המבטל את הנגישות

23 . כפתור שליחת משוב נגישות

24 . כפתור שינוי שפת הסרגל והצהרת הנגישות בהתאם בסרגל הנגישות יש 2 סוגים של הגדלות לנוחיותכם, אך אם תרצו להגדיל עוד את האותיות תוכלו להשתמש בפונקציות המקלדת הבאות: .1 מקש Esc יפתח ויסגור את סרגל הנגישות .2 מקש Ctrl + יגדיל את הטקסט באתר .3 מקש Ctrl – יקטין את הטקסט באתר .4 מקש Ctrl 0 יחזיר את האתר לגדלו המקורי .5 מקש רווח (SPACE (יוריד את האתר כלפי מטה. .6 מקש 11F יגדיל את המסך לגודל מלא – לחיצה נוספת תקטין אותו חזרה.

למען הסר ספק: אנחנו מחויבים להפוך את אתרינו לנגיש לכלל האנשים, בעלי יכולות ובעלי מוגבלויות, באתר זה תוכלו למצוא את הטכנולוגיה המתאימה לצרכים שלכם.

אתר זה הנו אתר שמיש לכלל האוכלוסייה ברובו ובהשתדלות מקסימאלית.. ייתכן ותמצאו אלמנטים שאינם מונגשים כי טרם הונגשו או שלא נמצאה טכנולוגיה מתאימה ולצד זה אנו מבטיחים כי מתבצעים מרב המאמצים לשפר ולהנגיש ברמה גבוהה ובלי פשרות. במידה ונתקלתם בקושי בגלישה באתר וצפייה בתוכנו אנו מתנצלים ונשמח מאוד כי תפנו את תשומת ליבנו לכך .

באתר אינטרנט זה בוצעו שינויים והתאמות באמצעות הטכנולוגיה העדכנית והמתאימה ביותר לצרכי לקוחותינו והגולשים באתר. עם זאת חשוב לציין כי ייתכן וימצאו אלמנטים מסוימים שאינם מונגשים בצורה מלאה או נמצאים בתהליכי הנגשה לאנשים עם מוגבלות.

נתקלתם ברכיב שאינו נגיש באתר? פנו אלינו ואנו מבטיחים לבדוק לשפר אותו בהקדם האפשרי וכמובן להעניק לכם את השירות הטוב ביותר בצורה מהירה, אישית ובהתאם לשביעות רצונכם.

למלון גלי צאנז חשוב לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו. לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות, הן בערוצים הישירים והן בערוצים הדיגיטליים מתוך מטרה לסייע להם לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות. התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ“ח – 1998 ( והתקנות על פיו.

הנגישות במלון גלי צאנז

אתר המלון

באתר יש 4 חניות לנכים מסומנות בתמרור הצמודות לכניסת המלון.

בקבלת המלון קיימת עמדת נגישות לבעלי מוגבלויות כן הנגשה לכבדי שמיעה

במלון מעלית מונגשת ושביל מונגש כתחליף למדרגות הכולל מאחז יד

בחדר אוכל קיים חדר שירותים המותאם לכיסא גלגלים וכן עמדת שטיפת ידיים מונגשת

השבילים במתחם מותאמים לבעלי מוגבלויות וניתן להסתובב במתחם בבטחה

חדרי המלון

החדר המונגש הוא בקומת קרקע ללא מדרגות

חדר השירותים הכולל אסלה וכיור מותאם לבעלי כיסא גלגלים כולל ידיות אחזקה‏. בנוסף במקלחות החדרים קיים ידיות אחיזה.

כל חדר מאובזר במיטה זוגית נפרדת וספה נפתחת

בכל נושא נגישות מוזמנים לפנות למר בצלאל לוינשטיין, דרך כתובת המייל bl@gshotel.co.il