צוות האירועים של מלון גלי צאנז ישמח ללוות אתכם באירועים פרטיים במשפחתכם. חוגגים בשעה טובה ברית, אירוע בר או בת מצווה, חתונה או כל שמחה אחרת, מתחמי האירועים השונים במלון, מותאמים בדיוק לאירועים ושמחות עד 400 אורחים ומעוצבים בעיצוב אלגנטי ושירות מקצועי ומוקפד.
השפים והטבחים של מלון גלי צאנז יעניקו לאורחים שלכם חוויה קולינרית וייחודית בלוקשיין מיוחד מול הים. ויגישו לאורחים מנות משובחות עם חומרי גלם טריים, תוך חיבור מדויק בין הטעמים האותנטיים ובכשרות מהודרת לחוויה מושלמת.
כיבוד והסעדה
חניה בשפע
מיקום מעולה
לארועים פרטיים וקבוצות
מקום מושלם לכנסים ואירועים יוקרתיים
אולם "פנינת הים" במלון גלי צאנז נחשב לחלל אירועים מרהיב ויוקרתי, המתאים לאירוח כנסים עסקיים, אירועים פרטיים והקרנות מיוחדות ומכיל עד 300 איש. הממוקם בקומת הכניסה המונגשת ובזכות אקוסטיקה איכותית ואטימות מלאה לרעשים חיצוניים תהנו מכנס ברמת נוחות ופרטיות גבוהה ביותר.
האולם ממוזג ומצויד בכסאות ושולחנות נוחים בהתאמה אישית, ניתן לבחור בין שולחנות סטנדרטיים לבין מגוונים יותר בין אם תרצו לערוך את האולם לישיבה סביב שולחנות ערוכים ובין אם תבחרו בסידור כישיבת תיאטרון (שורות) .
באולם יש בו שירותים נקיים ונגישים, כמו גם עמדות נטילת ידיים פרטיות ומאובזרת .
היכולות הטכניות של האולם כוללות מקום להצבת במה הניתנת להתאמה לפי סוג האירוע – הן מבחינת גובהה והן מבחינת מיקומה. כמו כן, קיימת תשתית להוספת מערכות תאורה מתקדמות והגברה מקצועית, בהתאם לצרכי האירוע – החל מהרצאות ושיחות באירועים עסקיים או הקרנות מיוחדות.
לסיכום, אולם "פנינת הים" הוא בחירה מצוינת עבור מי שמחפש שילוב של יוקרה, נוחות טכנית, שירות מקיף ומיקום עם נוף לים. בין אם מדובר בכנס מקצועי, אירוע עסקי או ערב תרבותי במלון גלי צאנז תוך התאמה מדויקת לצרכי הלקוח – מכל הבחינות.
אירועים סולידיים עד 150 משתתפים
אולם "שירת הים" במלון גלי צאנז הוא חלל אינטימי ומזמין הממוקם בקומת -1 עם כניסה פרטית ישר מהרחוב . האולם המתאים לאירועים בוטיקיים וקטנים עד 150 איש. המבנה שלו מעוצב בקו עדכני ונקי, ובמרכזו בר משקאות מובנה, המשמש כשילוב מושלם בין אירוע מקצועי לסביבת ישיבה חברתית ומוגנת, הכניסה פרטית דרך פרגולה שניתן להשתמש בה כחלל לקבלת פנים .
חלל האולם איננו מיועד להתקנת במה, מה שמעניק אווירת קרבה, נינוחות ותחושת אינטימיות – אידיאלי להרצאות קצרות, ישיבות ופגישות עסקיות, הרצאות, אירועי פנים- ארגוני, השקות קטנות ומפגשים משפחתיים מצומצמים.
האולם ממוזג ונוח, עם שירותים נקיים ומאובזרים בקומה ועמדה לנטילת ידיים. ומאובזר בכסאות ושולחנות נוחים בהתאמה אישית ללקוח, ותאורה בחלל מתוכננת במיוחד כדי לאפשר אוירה נעימה מתאימה לאופי האירוע, הבר המובנה יכול להתאים לאירוח כיבוד קל כגון: קפה, תה שתיה קלה ועוגות או כבר ארוחה בהגשה עצמית ומאפשר עריכה מכל צדדיו.
"הרוח הקלאסית והחמימה" של אולם שירת הים מתבטאת בזכות השילוב של עיצוב מוקפד, בר מובנה ואווירה אינטימית, אולם "שירת הים" הוא בחירה אידיאלית לכל מי שמחפש חלל בוטיק פרטי, שבו כל פרט מותאם באהבה ובדיוק למטרה – בין אם אירוע מקצועי קטן, מפגש משפחתי או הרצאה חמה ואישית.
//
במידה וזו השמחה הראשונה שאתם עורכים, מומלץ מאד לא להסס ולבקש עזרה מבעלי ניסיון: הורים, אחים גדולים, חברים טובים שסומכים עליהם, דוד או דודה וכן הלאה. אירוע זו הפקה לא פשוטה ולכן כדאי לאמץ בחום כל עזרה שרק ניתן
שלושת הפרמטרים הכי חשובים בסינון הראשוני של איזה אולם אירועים לבחור הם: המיקום הגיאוגרפי המועדף, מספר האורחים והתקציב שלכם באולם האירועים החדש במלון 'גלי צאנז' תוכלו ליהנות מעולם ומלואו, התאמה אישית של האירוע לצרכים שלכם, גם מבחינת תקציב מנות החל מ130 ₪ למנה ועד למנות גורמה יוקרתיות לאירועים ברמה גבוהה. תוכלו לשלב באירוע סעודה סביב השולחנות באולם הסגור והממוזג וחופה או קבלת פנים במרפסת גג פנורמית רחבת ידיים למול ים התיכון
לפני שאתם סוגרים על אולם, חשוב שתבררו על רמת הכשרות של המלון, חפשו ביקורות חיוביות על האולם ושמעו חוויות מבעלי אירועים שערכו כבר אירוע באולם. מומלץ להגיע להתרשמות בשטח עצמו מהאולם הנבחר, בביקור תוכלו לראות את העיצוב מקרוב ולהתרשם מגודל האולם, מאיכות המנות, ההגשה והנהלת האולם.
טיפ חשוב! המלצרים יתנו שירות לאורחים שלכם במהלך האירוע, מומלץ שתוודאו שהמלצרים אדיבים, מנומסים ומתאימים לאווירה של האירוע.
יום האירוע הוא יום מרגש וגדול, אל תשאירו מטלות ליום האירוע, הקדישו את היום לתפילה להצלחה ולהתארגנות לאירוע עצמו.
רכשו מחברת יפה וצרו רשימת מטלות וקניות לאירוע, מומלץ להקדיש דף לכל תחום "צלמים" "מוזיקה" ועוד
מלבד הדברים הברורים מאליהם שתבחנו; נראות ומבנה המקום, רמת האוכל, האקוסטיקה, המיקום, קלות/קושי ההגעה לאולם האירועים וכו' - חשוב לשים לב לגורמים הבאים:

האם מספר מקומות החנייה מספיק, האם ישנם חניות מסומנות לנכים במידת הצורך והאם לא מדובר בחניון חולי שעלול להפוך בחורף גשום למלכודת בוץ.

בחנו את חדרי השירותים של האולם, נשים וגברים, בזמן אמת של אירוע. אם אין היגיינה, תחזוקה רציפה וניקיון שוטף (תרתי משמע) של השירותים, זה מעיד על רמת האולם כולו, ועלול להעיב על החוויה של האורחים באירוע. הרי כמעט כולם יבקרו מתישהו במהלך הערב גם בחלק הזה של האולם.

רישיון עסק חשוב מכמה בחינות, הן מחשש שהאולם לא ייסגר לכם פתאום בצו מנהלי רגע לפני האירוע, והן מאחר והרישיון מבטא אישורים של המשטרה, עירייה, מכבי האש, משרד הבריאות וכן הלאה. תעודת כשרות ומשגיח צמוד בכשרות מהודרת לכל הדעות, כך כל האורחים יוכלו ליהנות מהסעודה ללא חששות.

בדקו האם הגישה לאולם נוחה הן לנכים והן לאנשים מבוגרים הנעזרים במקל הליכה. מדרגות ללא מעלית עלולות להוות מוקש רציני לאורחים שלכם.

שימו לב האם אולם האירועים לא צפוף מדי יחסית לכמות האורחים הצפויים להגיע לאירוע שלכם. אם המעברים לא צרים מדי בין השולחנות, והאם קיים מרחק סביר בין רחבת הריקודים לשולחנות. חשוב לוודא שלאולם האירועים יש גנרטור לגיבוי במקרה של הפסקת חשמל.

לפני שאתם מוסרים לבעל האולם את מספר המוזמנים שלכם, דעו כי מספר האורחים שמגיעים בפועל לאירוע בדרך כלל נמוך ב-10 עד 20 אחוזים ממספר המוזמנים. לכן, יש למסור לבעל האולם את מספר המוזמנים לאחר השקלול שעשיתם וההערכה של מי יגיע בפועל. לכל מצב, וודאו כי האולם מכין עד 10% מנות רזרבה
השאירו פרטים ונדאג ליצור איתכם קשר בהקדם!